Počet záznamov: 1  

Marketing research

  1. Názov Marketing research
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentTrendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 19. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2016, Košice. [S. 1-6] online. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Ústav manažmentu, priemyselného a digitálneho inžinierstva, 2016 ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch Medzinárodná vedecká konferencia / Mihok Jozef ; Kováč Jozef. ISBN 978-80-553-3018-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum marketingový * stratégia marketingová
    AnotáciaProces marketingového výskumu. Integrovaný model marketingového výskumu. Jednotlivé kroky marketingového výskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01472-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF681.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.