Počet záznamov: 1  

Vztah spokojenosti zákazníka a výkonnosti podniku

  1. Názov Vztah spokojenosti zákazníka a výkonnosti podniku
    Preklad názvuThe Relationship of customer satisfaction and enterprise performance
    Autorské údajePetr Suchánek, Maria Králová
    Autor Suchánek Petr
    Spoluautori Králová Maria
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Roč. 6, č. 2 (2016), s. 3-11. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2016. ISSN 1805-0603
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá výkonnosť podniku * výkony podnikové * spokojnosť zákazníkov * podnik * potravinárstvo * Česko
    AnotáciaVýkonnosť podniku v kontexte spokojnosti zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF151.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.