Počet záznamov: 1  

Výzkum pozice vybraných konkurenčních značek

  1. Názov Výzkum pozice vybraných konkurenčních značek
    Preklad názvuResearch of positions of selected competing brands
    Autorské údajeLucie Jandová, Ludvík Eger
    Autor Jandová Lucie
    Spoluautori Eger Ludvík
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Roč. 6, č. 1 (2016), s. 64-71. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2016. ISSN 1805-0603
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prieskum trhu * značky * hodnota * kvalita * Česko * stratégia marketingová
    AnotáciaVymedzenie pojmu značka. Definície značky a jej prvky. Prístupy k hodnoteniu značky. Branding. Prieskum vybraných značiek v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF450.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.