Počet záznamov: 1  

Building effective marketing communications in tourism

  1. Názov Building effective marketing communications in tourism
    Preklad názvuBudovanie efektívnej marketingovej komunikácie v turizme
    Autorské údajeLiudmila Gorlevskaya
    Autor Gorlevskaya Liudmila
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 35 (2016), s. 252-265. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * turistika * komunikácia marketingová * propagácia * médiá * nástroje marketingové
    AnotáciaIdentifikácia a návrh efektívnej marketingovej komunikácie v turizme.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 33-36

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF180.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.