Počet záznamov: 1  

Marketing as a Part of Strategic Management of Consulting Companies

  1. Názov Marketing as a Part of Strategic Management of Consulting Companies
    Preklad názvuMarketing ako súčasť strategického manažmentu v poradenských spoločnostiach
    Autorské údajeEva Hanuláková, Ina Kováčová Bečková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kováčová Bečková Ina
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 35 (2016), s. 266-277. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * služby konzultačné * poradenstvo * manažment strategický
    AnotáciaStrategický manažment poradenských spoločností. Model strategického plánovania. Postavenie marketingovného manažmentu v strategickom manažmente v poradenských spoločnostiach. Charakteristika marketingu v poradenských spoločnostiach.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01550-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 33-36

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF166.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.