Počet záznamov: 1  

Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti

  1. Názov Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti
    Súbežný názovSelected problems of measuring marketing performance
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Paradigmy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Romanová Anita ; Hamranová Anna ; Bodiš Miloš ; Bolek Vladimír ; Majtán Miroslav ; Baričičová Ľubica. ISBN 978-80-225-4347-7
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * meranie výkonnosti * procesy podnikové * metódy organizácie * ukazovatele hodnotové * riadenie výkonov * projekty
    AnotáciaVybrané problémy merania výkonnosti marketingu podniku. Potreba merania výkonnosti marketingu vo väzbe na výkonnosť podniku, naznačuje viaceré prístupy v oblasti hodnotenia výkonnosti marketingu. Najčastejšie používané ukazovatele a meradlá v podnikovej praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01577-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.