Počet záznamov: 1  

Projektové vyučovanie - teoretické východiská verzus jeho vnímanie učiteľmi v pedagogickej praxi

  1. Názov Projektové vyučovanie - teoretické východiská verzus jeho vnímanie učiteľmi v pedagogickej praxi
    Preklad názvuProject Method of Teaching - Theoretical Basis versus Perceptions of Teachers in Pedagogical Practice
    Autorské údajeJaromír Novák, Ladislav Pasiar
    Autor Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Spoluautori Pasiar Ladislav EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument Media4u Magazine : pro podporu vědy a výzkumu v oblasti vzdělávání. Roč. 14, č. 1 (2017), s. 12-18 online. - Praha : Ing. Jan Chromý, Ph.D.. ISSN 1214-9187
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá výučba vedecká * vyučovanie * projekty * kvalita vzdelávania
    AnotáciaAnalýza teoretických východísk na definovanie pojmu projektové vyučovanie. Spoločné a odlišné znaky podľa rôznych autorov. Porovnanie s vybranými výsledkami prieskumu názorov učiteľov na využitie tohto fenoménu v pedagogickej praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00052-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF345.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.