Počet záznamov: 1  

Rozdíly v doručování B2B a B2C se stírají

  1. Názov Rozdíly v doručování B2B a B2C se stírají
    Autorské údajeBohumír Kotora
    Autor Kotora Bohumír
    Zdrojový dokument Logistika. Roč. 23, č. 3 (2017), s. 20-23. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby kuriérske * distribúcia * logistika reverzná * firmy * osoby fyzické
    AnotáciaVäčšina balíkových a expresných doručovacích spoločností doručuje prevažne B2B zásielky, čiže do firiem. Narastá podiel doručovania B2C - súkromným osobám. Vývoj prepravných služieb smeruje k vyššej kvalite a rastúcemu komfortu. Zásadnú úlohu hrá rýchlosť doručenia zásielky, optimálne ešte ten istý deň. Je potrebné zabezpečiť aj spätnú logistiku. Skúsenosti kuriérskych spoločností v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.