Počet záznamov: 1  

Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity?

  1. Názov Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity?
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 9, č. Február-marec (2017), s. 28-29. - Bratislava : Goodwill, 2017. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * psychológia predaja * spotrebitelia * racionalita * emócie
    AnotáciaNeuromarketing a vedecké merania – emocionálna a racionálna úroveň. Lákavé príležitosti pre marketérov a hľadanie nových pohľadov na mechanizmy nákupných rozhodovaní. Nahliadnutie do procesov odohrávajúcich sa v mysli spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: Február-Október

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.