Počet záznamov: 1
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
Názov Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu Autorské údaje Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová Autor Gúčik Marián Spoluautori Gajdošík Tomáš Lencsésová Zuzana Vydavateľské údaje Bratislava : Wolters Kluwer , 2016. - 207 s. Vydanie 1. vyd. Edícia Ekonómia ISBN 978-80-8168-350-3 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * služby * kvalita služieb * riadenie kvality * normy ISO * organizácie medzinárodné * opatrenia * systémy kvality * meranie * modely * náklady * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * zamestnanci * práca s ľuďmi * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 895611-895613
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 895611 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 895612 SEK Sklad knižničného fondu voľný 895613 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1