Počet záznamov: 1  

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

  1. Názov Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
    Autorské údajeMarian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová
    Autor Gúčik Marián
    Spoluautori Gajdošík Tomáš
    Lencsésová Zuzana
    Vydavateľské údajeBratislava : Wolters Kluwer , 2016. - 207 s.
    Vydanie1. vyd.
    Edícia Ekonómia
    ISBN978-80-8168-350-3
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * služby * kvalita služieb * riadenie kvality * normy ISO * organizácie medzinárodné * opatrenia * systémy kvality * meranie * modely * náklady * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * zamestnanci * práca s ľuďmi * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra895611-895613

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    895611SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    895612SEKSklad knižničného fonduvoľný
    895613SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.