Počet záznamov: 1  

Political marketing: connection of business sector and public politics

  1. Názov Political marketing: connection of business sector and public politics
    Autorské údajeAlexander Čemez
    Autor Čemez Alexander
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 102-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing politický * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * sektor verejný * kampane volebné * Slovensko
    AnotáciaPolitický marketing zastúpený na Slovensku po roku 1989 ako moderný fenomén, ktorý prišiel zo západnej Európy a USA. Politický marketing ako spojenie dvoch navzájom protiľahlých sektorov, ktorým sú súkromný sektor (business) a verejný sektor (politika). Vzťah medzi politikou a obchodnou činnosťou v rámci politického marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF611.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.