Počet záznamov: 1  

Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition

  1. Názov Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition : monograph
    Autorské údajeIrina Ivanovna Skorobogatykh, Roman Roaljdovich Sidorchuk, Alexey Aleksandrovich Meshkov ... [et al.], editors: Irina I. Skorobogatykh, Roman R. Sidorchuk
    Autor Skorobogatykh Irina Ivanovna
    Spoluautori Sidorchuk Roman Roaljdovich
    Meshkov Alexey Aleksandrovich
    Saginova Oľga Vitalievna
    Lipková Ľudmila EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Ivashkova Natalia Ivanovna
    Zavialova Nadejda Borisovna
    Zarudnaya Maria Vladimirovna
    Korobova Ekaterina Vladimirovna
    Vydavateľské údajeBratislava : Publishing house EKONÓM , 2017. - 172 s.
    Vydanie1st ed.
    ISBN978-80-225-4372-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá programy vernostné * kvalita služieb * servis * správanie spotrebiteľa * zákazníci * značky * značky výrobkov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra895070, 895071

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    895070SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    895071SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.