Počet záznamov: 1
Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition
Názov Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition : monograph Autorské údaje Irina Ivanovna Skorobogatykh, Roman Roaljdovich Sidorchuk, Alexey Aleksandrovich Meshkov ... [et al.], editors: Irina I. Skorobogatykh, Roman R. Sidorchuk Autor Skorobogatykh Irina Ivanovna Spoluautori Sidorchuk Roman Roaljdovich Meshkov Alexey Aleksandrovich Saginova Oľga Vitalievna Lipková Ľudmila EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Ivashkova Natalia Ivanovna Zavialova Nadejda Borisovna Zarudnaya Maria Vladimirovna Korobova Ekaterina Vladimirovna Vydavateľské údaje Bratislava : Publishing house EKONÓM , 2017. - 172 s. Vydanie 1st ed. ISBN 978-80-225-4372-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá programy vernostné * kvalita služieb * servis * správanie spotrebiteľa * zákazníci * značky * značky výrobkov Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 895070, 895071
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 895070 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 895071 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1