Počet záznamov: 1  

Marketingový management destinací

  1. Názov Marketingový management destinací : strategický a taktický marketing destinace turismu : systém marketingového řízení destinace a jeho financování : řízení kvality v destinaci a informační systém destinace
    Autorské údajeMonika Palatková, recenzoval Jiří Vystoupil
    Autor Palatková Monika
    Vydavateľské údajePraha : GRADA , 2011. - 207 s.
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-247-3749-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * ruch cestovný * služby * riadenie kvality * systémy informačné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra895035

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    895035SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.