Počet záznamov: 1
Etické aspekty marketingovej komunikácie
Názov Etické aspekty marketingovej komunikácie Súbežný názov Ethical aspects of marketing communication Autorské údaje Zdenka Musová Autor Musová Zdenka Zdrojový dokument Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. S. 30-37 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Badura Peter ; Kmeťko Miroslav ; Škriniar Pavel ; Šebo Ján ; Virdzek Tomáš ; Poklemba Pavol. ISBN 978-80-225-4335-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 17 - Etika. Morálka Heslá etika * morálka * etika podnikateľská * normy etické * princípy mravné * etika aplikovaná * komunikácia marketingová Anotácia Význam etiky v podnikaní a etické správanie, ktoré sa odráža v tvorbe hodnoty podniku, jeho ziskovosti, v budovaní dlhodobých vzťahov so všetkými zainteresovanými skupinami. Prečo venovať pozornosť etike a vo všeobecnosti zvyšovať povedomie spoločnosti o týchto otázkach. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1