Počet záznamov: 1  

Etické aspekty marketingovej komunikácie

  1. Názov Etické aspekty marketingovej komunikácie
    Súbežný názovEthical aspects of marketing communication
    Autorské údajeZdenka Musová
    Autor Musová Zdenka
    Zdrojový dokument Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. S. 30-37 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Badura Peter ; Kmeťko Miroslav ; Škriniar Pavel ; Šebo Ján ; Virdzek Tomáš ; Poklemba Pavol. ISBN 978-80-225-4335-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá etika * morálka * etika podnikateľská * normy etické * princípy mravné * etika aplikovaná * komunikácia marketingová
    AnotáciaVýznam etiky v podnikaní a etické správanie, ktoré sa odráža v tvorbe hodnoty podniku, jeho ziskovosti, v budovaní dlhodobých vzťahov so všetkými zainteresovanými skupinami. Prečo venovať pozornosť etike a vo všeobecnosti zvyšovať povedomie spoločnosti o týchto otázkach.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.