Počet záznamov: 1  

Ovlivňuje motivace k podnikání vnímaní podnikatelského prostředí? Případová studie z Moravskoslezského kraje

  1. Názov Ovlivňuje motivace k podnikání vnímaní podnikatelského prostředí? Případová studie z Moravskoslezského kraje
    Preklad názvuDoes self-motivation to start-up business affect an evaluation of business environment? Case study from Moravian-silesian region
    Autorské údajeJarmila Šebestová
    Autor Šebestová Jarmila
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 38 (2016), s. 177-189. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * motivácia * podnik malý * prostredie podnikateľské
    AnotáciaZávery z kauzálnej analýzy medzi motivačnými faktormi pre podnikanie a vnímanie podnikateľského prostredia pre rozvoj podnikateľských aktivít v Moravskoslezskom kraji.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 38

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.