Počet záznamov: 1
Paradox volby: pomocník i nepřítel v místě prodeje
Názov Paradox volby: pomocník i nepřítel v místě prodeje Autorské údaje Daniel Jesenský Autor Jesenský Daniel Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 1 (2017), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing nákupný * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa Anotácia Zákazník je často vystavený rozhodovacej paralýze. Ako sa v nej môže zachovať. Ako pracovať s POP médiami, aby uľahčili zákazníkovi voľbu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4 + 1príl.
článok
Počet záznamov: 1