Počet záznamov: 1
Budoucnost využití vůně v marketingu
Názov Budoucnost využití vůně v marketingu Autorské údaje Adriana Starostová Autor Starostová Adriana Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 1 (2017), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing nákupný * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Anotácia Scent marketing alebo marketing pomocou vôní. Firmy by sa mali zamerať na optimálnu senzorickú stimuláciu, pretože fragmentácia trhov, zvýšená túžba spotrebiteľov po individualite a jedinečnosť produktov sa v posledných rokoch dostávajú do popredia. Práve senzorický marketing má dôležitú rolu vo firmách, ale má potenciál aj vo výskume spotrebiteľského správania. Skúmanie vône v kontexte neurovedy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4 + 1príl.
článok
Počet záznamov: 1