Počet záznamov: 1  

Budoucnost využití vůně v marketingu

  1. Názov Budoucnost využití vůně v marketingu
    Autorské údajeAdriana Starostová
    Autor Starostová Adriana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 1 (2017), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing nákupný * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnotáciaScent marketing alebo marketing pomocou vôní. Firmy by sa mali zamerať na optimálnu senzorickú stimuláciu, pretože fragmentácia trhov, zvýšená túžba spotrebiteľov po individualite a jedinečnosť produktov sa v posledných rokoch dostávajú do popredia. Práve senzorický marketing má dôležitú rolu vo firmách, ale má potenciál aj vo výskume spotrebiteľského správania. Skúmanie vône v kontexte neurovedy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.