Počet záznamov: 1  

Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie

  1. Názov Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 68-75 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá seniori * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * vek
    AnotáciaVplyv veku ako významného determinanta v nákupnom rozhodovaní v kategórii potravín v segmente 60 a viacročných zákazníkov. Vekový segment 60 + tvorí v celkovej populácii SR približne 18 % a do roku 2030 by sa mal takmer zdvojnásobiť. Ide teda jednoznačne o segment hodný skúmania. Nákupné správanie seniorov v závislosti od typu predajnej jednotky, lokalizácie predajne, dopravy do predajne. Frekvencia návštevy predajne, plánovanie nákupu potravín. Obchodníci sa musia snažiť zmierniť negatívne dôsledky veku pri nákupných procesoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00092-002, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti3.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.