Počet záznamov: 1
Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní
Názov Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena Zdrojový dokument Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 47-56 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * študenti * komunikácia marketingová * reklama * rozhodovanie nákupné Anotácia Všeobecným cieľom marketingovej komunikácie je ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľa. ELM - model spracovania informácii na tvorbu presvedčenia. Presvedčovacia reklama – spotrebiteľské postupy spracovania informácií. Spotrebiteľské chápanie dvoch ciest (hlavnej a periférnej) k presvedčeniu. Zainteresovanosť spotrebiteľa na nákupnom rozhodnutí. Komunikácia so stálymi zákazníkmi a presvedčovanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1