Počet záznamov: 1  

Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment

  1. Názov Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana
    Zdrojový dokument Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 95-100 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá mládež * mladiství * správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * emócie * preferencie spotrebiteľské * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnotáciaVysvetlenie súvislosti medzi značkou a jej vplyvom na identitu človeka. Značky vyvolávajú emócie a vytvárajú emočné vzťahy so zákazníkom. Osobitné miesto zohrávajú značky v segmente teeagerov vo väzbe na ich nákupné preferencie, dosah moderných technológií a účinok rovesníkov na ich rozhodovanie. Emócie hrajú v správaní mladých ústrednú rolu, práve preto zapájajú firmy teenagermi žiadané značky do svojej marketingovej a komunikačnej stratégie.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.