Počet záznamov: 1  

A restaurant quality model based on marketing factors

  1. Názov A restaurant quality model based on marketing factors
    Súbežný názovModel kvality restaurací založený na marketingových faktorech
    Preklad názvuModel kvality reštaurácií založený na marketingových faktoroch
    Autorské údajeMarko Kukanja, Doris Gomezelj Omerzel, Boris Bukovec
    Autor Kukanja Marko
    Spoluautori Gomezelj Omerzel Doris
    Bukovec Boris
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 157-171. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá gastronómia * služby * reštaurácie * kvalita * kvalita služieb * systémy kvality * marketing mix * marketing * marketing služieb * prieskum * zákazníci * modely * Slovinsko
    AnotáciaOpis a testovanie vývoja marketingovo orientovaného modelu kvality reštaurácie (RQM 7P) v Slovinsku na základe dotazníkového prieskumu z obdobia 01-06/2014. Vplyv rôznych marketingových faktorov na vnímanie celkovej kvality reštaurácie hosťami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.