Počet záznamov: 1  

Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market

  1. Názov Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market
    Súbežný názovOceňování produktu v turismu: nástroj pro podnikatele k adaptaci na flexibilní trh
    Preklad názvuOceňovanie produktu v turizme: nástroj pre podnikateľov, aby sa adaptovali na flexibilný trh
    Autorské údajeAnuţa Buiga, Roxana Stegerean, Alexandru Chiş, Dorina Lazăr
    Autor Buiga Anuţa
    Spoluautori Stegerean Roxana
    Chiş Alexandru
    Lazăr Dorina
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 172-186. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ruch cestovný * podnikanie * ceny * ceny služieb * stratégia cenová * politika cenová * oceňovanie * modely cenové * hedonizmus * ubytovanie * zariadenia ubytovacie * analýza empirická * Rumunsko
    AnotáciaHedonický model oceňovania ako užitočný nástroj pre podnikateľov a manažérov v cestovnom ruchu na získanie konkurenčnej výhody prostredníctvom cenovej politiky. Meranie marginálneho účinku atribútov, ktoré prispievajú k stanoveniu cien. Empirická analýza cien malých a stredných ubytovacích zariadení v Rumunsku v období 1990-2013.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.