Počet záznamov: 1
Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market
Názov Pricing of the tourism product: a tool for entrepreneurs to adapt to a flexible market Súbežný názov Oceňování produktu v turismu: nástroj pro podnikatele k adaptaci na flexibilní trh Preklad názvu Oceňovanie produktu v turizme: nástroj pre podnikateľov, aby sa adaptovali na flexibilný trh Autorské údaje Anuţa Buiga, Roxana Stegerean, Alexandru Chiş, Dorina Lazăr Autor Buiga Anuţa Spoluautori Stegerean Roxana Chiş Alexandru Lazăr Dorina Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 172-186. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá ruch cestovný * podnikanie * ceny * ceny služieb * stratégia cenová * politika cenová * oceňovanie * modely cenové * hedonizmus * ubytovanie * zariadenia ubytovacie * analýza empirická * Rumunsko Anotácia Hedonický model oceňovania ako užitočný nástroj pre podnikateľov a manažérov v cestovnom ruchu na získanie konkurenčnej výhody prostredníctvom cenovej politiky. Meranie marginálneho účinku atribútov, ktoré prispievajú k stanoveniu cien. Empirická analýza cien malých a stredných ubytovacích zariadení v Rumunsku v období 1990-2013. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1