Počet záznamov: 1  

Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic

  1. Názov Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic
    Súbežný názovVěrnostní programy a ochota sdílet osobní data v České republice
    Preklad názvuVernostné programy a ochota zdieľať osobné údaje v Českej republike
    Autorské údajeRadek Tahal, Tomáš Formánek, Hana Mohelská
    Autor Tahal Radek
    Spoluautori Formánek Tomáš
    Mohelská Hana
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 187-199. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá maloobchod * marketing * programy vernostné * zákazníci * spotrebitelia * dáta * ochrana údajov osobných * bezpečnosť * stimuly * Česko * analýza kvantitatívna
    AnotáciaŠtruktúrovaná kvantitatívna analýza ochoty zákazníkov zdieľať vybrané kľúčové typy osobných a kontaktných údajov s organizátormi vernostných programov v Českej republike na základe prieskumu z obdobia 11/2015-04/2016.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.