Počet záznamov: 1  

Keď umenie zoberú do rúk stroje

  1. Názov Keď umenie zoberú do rúk stroje
    Autorské údajePatrik Garaj
    Autor Garaj Patrik
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 15 (13. apríla 2017), s. 18-20. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Heslá umenie * inteligencia umelá * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * obchod elektronický
    AnotáciaUmelá inteligencia, strojové učenie a big data prenikajú do tvorby a predaja výtvarných diel. Mario Klingemann používa kódy a algoritmy na tvorbu vecí, ktoré vyzerajú zaujímavo a môžu byť považované za umenie. Projekt DeepDream z dielne Googlu vychádza zo schopnosti múdreho softvéru rozoznávať tvary a prvky v obrázkoch. Zaujímavá je interaktívna hra v Slovenskej národnej galérii, kde sa buduje digitálny archív. Online predaj umenia na portáli MutualArt.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 11-20 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.