Počet záznamov: 1  

Customer capital as a key factor of e-commerce market development

  1. Názov Customer capital as a key factor of e-commerce market development
    Preklad názvuZákaznícky kapitál ako kľúčový faktor rozvoja trhu elektronického obchodu
    Autorské údajeDalibor Gottwald, Libor Svadlenka, Hana Pavlisova
    Autor Gottwald Dalibor
    Spoluautori Švadlenka Libor
    Pavlisová Hana
    Zdrojový dokument Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 18, no. 3 (2016), pp. 28-33. - Žilina : University of Žilina, 2016. ISSN 1335-4205
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá maloobchod * obchod * obchod elektronický * zákazníci * kapitál * správanie spotrebiteľa * psychológia * ekonómia behaviorálna * komunikácia * Európska únia
    AnotáciaTeória plánovaného správania (theory of planned behaviour, TPB). Určenie kľúčových premenných pri predpovedaní rozvoja e-obchodu z pohľadu zákazníckeho kapitálu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.