Počet záznamov: 1  

Reklamné stavby verzus informačné a propagačné zariadenia – daňové a účtovné hľadisko

  1. Názov Reklamné stavby verzus informačné a propagačné zariadenia – daňové a účtovné hľadisko
    Autorské údajeBranislav Lajoš, Jozefína Hvastová
    Autor Lajoš Branislav
    Spoluautori Hvastová Jozefína
    Zdrojový dokument Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. Roč. 22, č. 4 (2017), s. 56-61. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1335-7034
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zdaňovanie * zákony * stavby * reklama * účtovanie
    AnotáciaSchválením zákona č. 293/2014 Z. z. z 23. septembra 2014, účinným od 2. 1. 2015 došlo k novelizácii zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v z. n. p. , ktorým sa podstatne zmenil a sprísnil pohľad zákonodarcu na zariadenia, ktoré používa podnikateľská sféra na propagáciu, reklamu a informovanie potenciálnych zákazníkov z verejných priestranstiev.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.