Počet záznamov: 1  

Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations

  1. Názov Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations
    Preklad názvuVyužitie ekonometrie v oblasti marketingu ako významný nástroj značky v rámci analýzy dát, získavania dát a vzájomných korelácií dát
    Autorské údajeMartin Hudec
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 93-103 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726
    PoznámkyProjekt mladých EUBA I-16-106-00. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá analýza faktorová * ekonometria * výskum marketingový * analýza štatistická
    AnotáciaKoncepcia a princípy faktorovej analýzy ako ekonometrického nástroja v marketingovom výskume. Analýza moderných faktorov a jej praktická aplikácia. Determinanty fungovania faktorovej analýzy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00107-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.