Počet záznamov: 1
Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations
Názov Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations Preklad názvu Využitie ekonometrie v oblasti marketingu ako významný nástroj značky v rámci analýzy dát, získavania dát a vzájomných korelácií dát Autorské údaje Martin Hudec Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 93-103 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726 Poznámky Projekt mladých EUBA I-16-106-00. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá analýza faktorová * ekonometria * výskum marketingový * analýza štatistická Anotácia Koncepcia a princípy faktorovej analýzy ako ekonometrického nástroja v marketingovom výskume. Analýza moderných faktorov a jej praktická aplikácia. Determinanty fungovania faktorovej analýzy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00107-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1