Počet záznamov: 1  

The Consumers perception of the brand in digital environment

  1. Názov The Consumers perception of the brand in digital environment
    Preklad názvuSpotrebiteľské vnímanie značky v digitálnom prostredí
    Autorské údajeTomáš Ružička
    Autor Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part II.. Pp. 255-262 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726
    PoznámkyI-16-108-00. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * značky * digitalizácia * obchod elektronický
    AnotáciaDigitálna éra a digitálny spotrebiteľ. Trendy v zmene spotrebiteľského správania. Typológia digitálnych spotrebiteľov. Digitálny trh. Vnímanie značky digitálnym spotrebiteľom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00108-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.6 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.