Počet záznamov: 1
The Consumers perception of the brand in digital environment
Názov The Consumers perception of the brand in digital environment Preklad názvu Spotrebiteľské vnímanie značky v digitálnom prostredí Autorské údaje Tomáš Ružička Autor Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part II.. Pp. 255-262 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726 Poznámky I-16-108-00. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * značky * digitalizácia * obchod elektronický Anotácia Digitálna éra a digitálny spotrebiteľ. Trendy v zmene spotrebiteľského správania. Typológia digitálnych spotrebiteľov. Digitálny trh. Vnímanie značky digitálnym spotrebiteľom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00108-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.6 MB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1