Počet záznamov: 1  

Súvislosti medzi determinantmi posudzovania obchodného správania z pohľadu zákazníkov

  1. Názov Súvislosti medzi determinantmi posudzovania obchodného správania z pohľadu zákazníkov
    Preklad názvuSignificant connections between the determinants of business behaviour from the customers`perspective
    Autorské údajeZuzana Birknerová, Jana Kovaľová
    Autor Birknerová Zuzana
    Spoluautori Kovaľová Jana
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 1 (2017), s. 33-39. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * asertivita * predajcovia * stresy * stratégia marketingová
    AnotáciaZákazník je čoraz náročnejší a je úlohou predajcov, aby svojou prácou vytvorili pridanú hodnotu pre danú spoločnosť, vďaka ktorej si vyberie práve ju. Význam poznania aspektov, ktoré pôsobia na nákupné správanie zákazníkov. Vybrané determinanty obchodného správania sa predajcov - manipulatívne obchodné správanie, angažované obchodné správanie, vystresované obchodné správanie, asertívne obchodné správanie predajcu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF277.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.