Počet záznamov: 1  

Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu

  1. Názov Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu
    Autorské údajeDaniela Matušíková, Jaroslava Gburová
    Autor Matušíková Daniela
    Spoluautori Gburová Jaroslava
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 11, no. 2 (2016), s. 17-24 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2016. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * ruch cestovný
    AnotáciaMarketing vybraných marketingových nástrojov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov v rámci nákupného rozhodovania a nákupného správania v oblasti cestovného ruchu. Vybrané faktory marketingu ovplyvňujúce v rámci nákupného procesu spotrebiteľov nakupujúcich v oblasti cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF345.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.