Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie mladých spotrebiteľov. Ako často nakupujú?

  1. Názov Nákupné správanie mladých spotrebiteľov. Ako často nakupujú? : (prípadová štúdia z Bratislavy)
    Autorské údajeFrantišek Križan, Peter Barlík, Kristína Bilková
    Autor Križan František
    Spoluautori Barlík Peter
    Bilková Kristína
    Zdrojový dokument Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. Roč. 24, č. 2 (2016), s. 40-43. - Bratislava : Ing. Eva Jankovičová - EPL, 2016. ISSN 1335-9258
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * mestá
    AnotáciaAnalýza frekvencie nakupovania mladých spotrebiteľov v porovnaní so všetkými spotrebiteľmi na území mesta Bratislava. Podobnosti a rozdiely vo frekvencii nákupov týchto dvoch skupín spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF374.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.