Počet záznamov: 1  

Difúzne modely plánovania nových produktov na trhu nedokonalej konkurencie

  1. Názov Difúzne modely plánovania nových produktov na trhu nedokonalej konkurencie
    Preklad názvuDiffusion Models for New-product Planning in Imperfect Competition
    Autorské údajeNora Grisáková
    Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2016), s. 76-87 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 2454-1028
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá konkurencia * monopoly * koncentrácia * modely ekonomicko-matematické * duopoly
    AnotáciaFormulované a riešené modely dynamickej optimalizácie firiem v prostredí nedokonalej konkurencie. Z trhových štruktúr nedokonalej konkurencie bol zvolený model monopolu s dynamickými cenami produkcie a simultánne riešenie modelu duopolu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00133-007, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti785.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.