Počet záznamov: 1
Difúzne modely plánovania nových produktov na trhu nedokonalej konkurencie
Názov Difúzne modely plánovania nových produktov na trhu nedokonalej konkurencie Preklad názvu Diffusion Models for New-product Planning in Imperfect Competition Autorské údaje Nora Grisáková Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2016), s. 76-87 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 2454-1028 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá konkurencia * monopoly * koncentrácia * modely ekonomicko-matematické * duopoly Anotácia Formulované a riešené modely dynamickej optimalizácie firiem v prostredí nedokonalej konkurencie. Z trhových štruktúr nedokonalej konkurencie bol zvolený model monopolu s dynamickými cenami produkcie a simultánne riešenie modelu duopolu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00133-007, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 785.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1