Počet záznamov: 1
Place marketing and branding in Russia: the case study
Názov Place marketing and branding in Russia: the case study Autorské údaje Sergey Volkov Autor Volkov Sergey Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 17, č. 2 (2016), s. 216-222. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ruch cestovný * marketing * štúdie prípadové * Rusko * rozvoj regionálny * konkurencia Anotácia Teritoriálny marketing a tvorba regionálnej značky ako nástroj umožňujúci zvýšiť konkurenčnú silu miesta v snahe získať ďaľšie zdroje a rozvíjajúce sa trhy pre predaj svojich produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 635.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1