Počet záznamov: 1  

Place marketing and branding in Russia: the case study

  1. Názov Place marketing and branding in Russia: the case study
    Autorské údajeSergey Volkov
    Autor Volkov Sergey
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 17, č. 2 (2016), s. 216-222. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * marketing * štúdie prípadové * Rusko * rozvoj regionálny * konkurencia
    AnotáciaTeritoriálny marketing a tvorba regionálnej značky ako nástroj umožňujúci zvýšiť konkurenčnú silu miesta v snahe získať ďaľšie zdroje a rozvíjajúce sa trhy pre predaj svojich produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF635.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.