Počet záznamov: 1  

Marketing vzťahov v miestnej samospráve

  1. Názov Marketing vzťahov v miestnej samospráve
    Autorské údajeKatarína Vitálišová
    Autor Vitálišová Katarína
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici , 2015. - 227 s.
    Edícia Studia oeconomica , 50
    ISBN978-80-557-0924-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 351/354 - Verejná správa. Štátna správa
    Heslá samospráva miestna * marketing * subjekt * spolupráca podnikov * správa verejná * vzťahy ekonomické * marketing mix * nástroje marketingové * analýzy * prognózy * modely * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra895684, 895685

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    895684SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    895685SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.