Počet záznamov: 1
Krízová komunikácia slovenských značiek
Názov Krízová komunikácia slovenských značiek Preklad názvu Crisis communication of Slovak brands Autorské údaje Bronislava Čapkovičová, Jaroslav Bednárik Autor Čapkovičová Bronislava Spoluautori Bednárik Jaroslav Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 3-11. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * komunikácia firemná * kríza * nástroje marketingové * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * Slovensko Anotácia Dôsledná prevencia spojená s kvalitnou prípravou predstavuje jedinú možnosť, ako sa môže podnik efektívne postaviť hrozbe prepuknutia krízy a jej negatívnym dôsledkom Keď kríza prepukne, podnik musí byť schopný okamžite mobilizovať všetky svoje schopnosti a nasadiť ich do úspešného zvládnutia vzniknutej situácie. Analýza významu krízovej komunikácie. Krízová komuninácia na webovej stránke a na sociálnej sieti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 773.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1