Počet záznamov: 1  

Propagácia značiek v rámci klastra regionálneho rozvoja

  1. Názov Propagácia značiek v rámci klastra regionálneho rozvoja
    Preklad názvuPromotion of brands in the cluster of regional development
    Autorské údajeJakub Hollý
    Autor Hollý Jakub
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 12-21. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * budovanie značky * klaster * Slovensko * stratégia marketingová * rozvoj regionálny
    AnotáciaBudovanie značky je zložitý proces, ktorý si vyžaduje strategické plánovanie a premyslenú marketingovú komunikáciu, ktorá je pre dosiahnutie výsledkov v rámci zložitého konkurenčného trhu kľúčová. Firmy si začínajú uvedomovať, že spolupráca s ďalšími subjektmi im môže k dosiahnutiu komunikačných cieľov výrazne pomôcť a aj z tohto dôvodu sa začali združovať a vytvárať trvalé partnerské vzťahy či už s firmami alebo ďalšími subjektmi pôsobiacimi v danom regióne. Medzi tieto subjekty patrí aj Klaster regionálneho rozvoja – západné Slovensko, ktorý združuje firmy s konkrétnymi oblasťami záujmu. Týmto firmám mimo iného zabezpečuje propagáciu. Popis aktuálnych možností propagácie, ktoré Klaster regionálneho rozvoja – západné Slovensko svojim členom ponúka. Návrh efektívnej a cenovo výhodnej formy ich spropagovania formou vlastného tlačeného periodika.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF786.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.