Počet záznamov: 1
Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu
Názov Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu Preklad názvu Brand elements and importance of their use as a basis for corporate branding Autorské údaje Vladimíra Jurišová Autor Jurišová Vladimíra Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 33-40. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * stratégia marketingová * značky * logo * balenie * správanie spotrebiteľa Anotácia Prvky značky predstavujú znaky, ktoré slúžia na to, aby sa od seba značky líšili a boli ľahšie identifikovateľné. Mali by byť vyberané a kombinované tak, aby sa dosiahla čo najväčšia hodnota. Cieľom jednotlivých prvkov je vyvolávať v spotrebiteľovi asociácie so značkou a zároveň pozitívne reakcie na ňu. Medzi hlavné prvky značky patrí meno, logo, symboly, predstavitelia, URL, slogany, znelky a balenie. Jednotlivé prvky značky a dôležitosť ich jednotného a konzistentného využívania pri budovaní značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 656.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1