Počet záznamov: 1  

Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y

  1. Názov Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y
    Preklad názvuHow is brand equity perceived by consumers in generation Y segment
    Autorské údajeAlena Kusá, Petra Grešková, Igor Piatrov
    Autor Kusá Alena
    Spoluautori Grešková Petra
    Piatrov Igor
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 64-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * správanie spotrebiteľa * štýl životný * hodnota * generácie
    AnotáciaProblematika hodnoty značky v kontexte generácie Y. Pojem hodnota značky najmä z marketingového hľadiska, prezentácia nákupného správania generácie Y a ich vnímanie značiek, ktoré sú predovšetkým odrazom ich životného štýlu, spôsobu života s poukázaním na súčasné trendy v spotrebiteľskom správaní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF796 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.