Počet záznamov: 1
Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y
Názov Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y Preklad názvu How is brand equity perceived by consumers in generation Y segment Autorské údaje Alena Kusá, Petra Grešková, Igor Piatrov Autor Kusá Alena Spoluautori Grešková Petra Piatrov Igor Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 64-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * správanie spotrebiteľa * štýl životný * hodnota * generácie Anotácia Problematika hodnoty značky v kontexte generácie Y. Pojem hodnota značky najmä z marketingového hľadiska, prezentácia nákupného správania generácie Y a ich vnímanie značiek, ktoré sú predovšetkým odrazom ich životného štýlu, spôsobu života s poukázaním na súčasné trendy v spotrebiteľskom správaní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 796 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1