Počet záznamov: 1  

Vplyv značiek na spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv značiek na spotrebiteľov
    Preklad názvuBrand impact on consumers
    Autorské údajeRenáta Miklenčičová
    Autor Miklenčičová Renáta
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 89-95. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * značky environmentálne * komunikácia marketingová * marketing environmentálny * stratégia marketingová
    AnotáciaVplyv zelených značiek na spotrebiteľov prostredníctvom zelených aktivít a komunikácie vybraných spoločností. Charakteristika zelených spotrebiteľov a ich vplyv na nákupné správanie. Zmena spotrebiteľského správania je možná iba vtedy, ak zákazníci vedia rozoznať zelené produkty. Tým vzniká potreba špeciálneho označovania zelených produktov. Zelené označovanie produktov slúži na stanovenie štandardov kvality produktov a taktiež na informovanie spotrebiteľa o dosiahnutí tejto kvality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF642.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.