Počet záznamov: 1
Vplyv značiek na spotrebiteľov
Názov Vplyv značiek na spotrebiteľov Preklad názvu Brand impact on consumers Autorské údaje Renáta Miklenčičová Autor Miklenčičová Renáta Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 89-95. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * značky environmentálne * komunikácia marketingová * marketing environmentálny * stratégia marketingová Anotácia Vplyv zelených značiek na spotrebiteľov prostredníctvom zelených aktivít a komunikácie vybraných spoločností. Charakteristika zelených spotrebiteľov a ich vplyv na nákupné správanie. Zmena spotrebiteľského správania je možná iba vtedy, ak zákazníci vedia rozoznať zelené produkty. Tým vzniká potreba špeciálneho označovania zelených produktov. Zelené označovanie produktov slúži na stanovenie štandardov kvality produktov a taktiež na informovanie spotrebiteľa o dosiahnutí tejto kvality. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 642.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1