Počet záznamov: 1  

Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie

  1. Názov Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie
    Preklad názvuBrand paradigm in the internet environment using progressive online marketing communication tools
    Autorské údajeDominika Moravčíková
    Autor Moravčíková Dominika
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 96-109. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * stratégia marketingová * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné * internet
    AnotáciaTeoretický základ manažmentu značky vrátane platformy paradigiem značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych online nástrojov marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF722 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.