Počet záznamov: 1  

Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie

  1. Názov Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie
    Preklad názvuBranding of eco-innovations using new marketing communication tools
    Autorské údajeAnna Zaušková, Lukáš Grib
    Autor Zaušková Anna
    Spoluautori Grib Lukáš
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 141-148. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * inovácie environmentálne
    AnotáciaEkoinovácie a ich podpora prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie. Vplyvu marketingovej komunikácie na budovanie značky ekoinovácií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF567.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.