Počet záznamov: 1  

Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja

  1. Názov Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja
    Preklad názvuBrand status from a consumer perspective and its improvement possibilities
    Autorské údajeMargaréta Nadányiová
    Autor Nadányiová Margaréta
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 181-188. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * pojmy * hodnota * spotrebitelia
    AnotáciaPostavenie konkrétnej značky z pohľadu slovenských spotrebiteľov a možnosti na jej posilnenie. Podstata a význam značky, hodnota značky, branding a vplyv značky na spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF610 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.