Počet záznamov: 1
Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja
Názov Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja Preklad názvu Brand status from a consumer perspective and its improvement possibilities Autorské údaje Margaréta Nadányiová Autor Nadányiová Margaréta Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 181-188. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * pojmy * hodnota * spotrebitelia Anotácia Postavenie konkrétnej značky z pohľadu slovenských spotrebiteľov a možnosti na jej posilnenie. Podstata a význam značky, hodnota značky, branding a vplyv značky na spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 610 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1